گیفت‌ کارت گوگل‌پلی استور

شما کاربران محترم سایت هگزا پرداخت می‌توانید با خرید گیفت‌ کارت گوگل‌پلی به راحتی تمامی محصولات موجود در این سایت را خریداری کرده و از قابلیت‌های گسترده این سرویس برخوردار شوید. فروشگاه گوگل پلی‌استور بازاری جهانی جهت ارائه انواع نرم‌افزار‌ها و بازی‌های رایانه‌ایی است. این کمپانی با ارائه محصولات انواع سیستم‌عامل‌های اندروید و کروم او اس از جمله محبوب‌ترین سرویس‌های حال حاضر جهان محسوب می‌شود. از کارت گوگل‌پلی استور می‌توان برای خرید موزیک، خرید ویدئو، خرید کتاب، خرید اپ و خرید مجله و … استفاده کرد. کاربرد‌های گیفت کارت گوگل‌پلی استور سایت هگزا پرداخت عبارت‌اند از: دسترسی به انواع برنامه‌های پلی‌استور با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی، فعال‌سازی بسیاری از امکانات ویژه بازی‌ها و نرم‌افزار‌ها، امکان هدیه دادن این گیفت‌کارت به دیگران، امکان پرداخت درون‌برنامه‌ایی و شارژ اکانت گوگل پلی استور بدون نیاز به کارت‌های بانکی.

گیفت کارت

ثبت سفارش با چهار قدم

مراحل ثبت سفارش در هگزا پرداخت

جهت ثبت سفارش گیفت‌ کارت گوگل‌پلی استور در وبسایت هگزا پرداخت مراحل ذکر شده را طی نمایید.

مرحله اول
مرحله اول
ایجاد حساب کاربری در سایت هگزا پرداخت
مرحله دوم
مرحله دوم
وارد کردن کامل اطلاعات و احراز هویت
مرحله سوم
مرحله سوم
انتخاب سرویس موردنظر از قسمت سفارشات
مرحله چهارم
مرحله چهارم
تکمیل سفارش شما توسط مجموعه هگزا پرداخت

فهرست مطالب

فهرست مطالب

گیفت‌کارت چیست؟

گیفت‌کارت یک نوع کارت‌ هدیه است که به منظور خرید کالا و خدمات از فروشگاه‌های آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. بانک‌ها و شرکت‌های مختلف، گیفت‌کارت‌های مخصوص خود را صادر کرده و به مشتریان ارائه می‌کنند. مانند گیفت‌کارت اپل که توسط شرکت اپل جهت استفاده‌ی مشتریان صادر می‌شود.
گیفت‌کارت‌ها مانند کارت‌های اعتباری هستند و فرد می‌تواند با خرید گیفت‌کارت و استفاده از اعتبار آن، محصولات یا خدمات مورد نیاز خود را خریداری کند.

مزایای استفاده از گیفت‌کارت‌ها:

گیفت‌کارت‌ها مزایا و کاربردهای متعددی دارند. با استفاده از این کارت‌ها، فرد نیازی به حمل پول نقد ندارد و می‌تواند خریدهای آنلاین خود را به راحتی انجام دهد. همچنین، استفاده از گیفت‌کارت امنیت بالایی دارد، زیرا اگر اطلاعات کارت را محفوظ نگه دارید، هیچ کس نمی‌تواند از آن استفاده کند.
اکثر گیفت‌کارت‌ها تاریخ انقضا ندارند و در هر زمانی می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. این کارت‌ها در مقادیر مختلفی تولید و عرضه می‌شوند و افراد بر اساس نیاز خود گیفت‌کارت مورد نظرشان را خریداری می کنند.
این نکته نیز قابل ذکر است که هر شرکت یا فروشگاهی که گیفت‌کارت را صادر می‌کند، سیاست‌ها و قوانین خاص خود را دارد.

سوالات متداول

سوالات حوزه گیفت‌ کارت گوگل‌پلی استور

جواب سوال خود را پیدا نکردید؟ از بخش نظرات سایت سوال خود را برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول
خیر، به دلیل مجازی بودن گیفت‌کارت‌ها امکان مرجوع کردن آن وجود ندارد چرا که در لحظه امکان استفاده از آن ها وجود دارد.
برای دریافت قانونی گیفت‌کارت گوگل‌پلی راهی وجود ندارد، به عبارتی دریافت این سرویس به صورت کاملا رایگان غیر قانونی بوده و منجر به بسته شدن حساب شما خواهد شد.
گیفت کارت به اعتبار غیر نقدی یا مجازی گفته می‌شود که توسط شرکت‌ها، کمپانی‌ها یا بانک‌ها صادر شده و به عنوان جایگزین پول نقد برای خرید از فروشگاه خاص یا کسب و کارهای آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند.
خدمات هگزا پرداخت

سایر خدمات مجموعه هگزا پرداخت

ما در هگزا پرداخت مجموعه‌ای از کامل‌ترین خدمات ارزی آنلاین را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهیم.