نقد کردن ووچر پرفکت‌مانی

تمامی افرادی که به طریقی درآمد ارزی دارند، و آن را به صورت ووچر پرفکت مانی دریافت کرده‌اند می‌توانند به راحتی توسط مجموعه‌ی هگزا پرداخت، درآمد ارزی خود را به ریال تبدیل کنند. اگر به دنبال سیستمی هستید که بتوانید با آن جدای از تحریم‌ها پرداخت‌های‌ بین‌المللی خود را انجام دهید و یا ارز منتقل کنید؛ از طریق هگزا پرداخت می‌توانید این‌ کار را با نرخ کارمزد صفر درصد و در سریع ترین حالت ممکن انجام دهید. ویژگی‌های ووچر پرفکت‌مانی در هگزا پرداخت عبارت‌اند از: تحریم نبودن استفاده از ووچر برای ایرانی‌ها، امنیت بالا در انتقال پول، نداشتن تاریخ انقضا ووچر‌‌ها، شارژ حساب پرفکت‌مانی از طریق ووچر‌ها در کسری‌ از ثانیه، سرعت بالا در انتقال ارز و امکان تبادل ووچر با ارز‌های مختلف.

پرفکت مانی

ثبت سفارش با چهار قدم

مراحل ثبت سفارش در هگزا پرداخت

جهت ثبت سفارش نقد کردن ووچر پرفکت‌مانی در وبسایت هگزا پرداخت مراحل ذکر شده را طی نمایید.

مرحله اول
مرحله اول
ایجاد حساب کاربری در سایت هگزا پرداخت
مرحله دوم
مرحله دوم
وارد کردن کامل اطلاعات و احراز هویت
مرحله سوم
مرحله سوم
محاسبه قیمت و ثبت درخواست
مرحله چهارم
مرحله چهارم
تکمیل سفارش شما توسط مجموعه هگزا پرداخت

فهرست مطالب

فهرست مطالب

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (به انگلیسی: Perfect Money) یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت است که در سال ۲۰۰۷ ایجاد شده‌است.

پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که به همه کاربران خود امکان می‌دهد پرداخت های خود را سریع و آسان انجام دهند. شما می‌توانید از طریق این سیستم مقدار زیادی پول را به طور ایمن و بدون دردسر  به نقطه دیگر جهان منتقل کنید یا از وب‌سایت‌های خارجی کالا و خدمات خریداری کنید. پرفکت مانی مشابه سایر سیستم‌های پرداخت مانند وب مانی یا پی پال است. سیستم پرفکت مانی تحت تحریم‌های آمریکا قرار ندارد به همین دلیل از سرویس‌های محبوب بین ایرانیان است.

کاربرد پرفکت مانی

علاوه بر این که پرفکت مانی امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد، سیستم پرداخت آن نیز بسیار کارآمد است که باعث می‌شود تراکنش‌های اینترنتی را به راحتی انجام داد.

این کاربردها شامل موارد زیر می‌باشند:

  • امکان دریافت، انتقال و ذخیره ارزهای دیجیتال مختلف به صورت آنلاین
  • توانایی خرید و ثبت سفارش از سایت‌هایی که با این ارز دیجیتال کار می‌کنند
  • امکان تبدیل پرفکت مانی به ارزهای دیجیتال دیگر
  • امکان خرید آن در پی پال
  • امکان داشتن کیف پول در پلتفرم‌های مختلف
  • و …

انواع حساب پرفکت مانی

در پرفکت مانی کاربران را بر اساس شرایطشان به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • حساب  Normal:

این حساب برای تمام مشتریان ثبت نام شده جدید بدون هیچ محدودیتی در استفاده از سیستم تعیین شده است.

  • حساب  Premium:

مشتریانی که بیش از 1 سال فعال بوده اند یا اگر گردش حساب به مقدار مبلغ معینی گردش مالی برسد، این فرصت را دارند که حساب خود را ارتقا دهند. مزیت اصلی حساب پریمیوم هزینه کمتر برای خدمات و تراکنش‌ها نسبت به حساب‌های معمولی است.

  • حساب  Partner:

حساب Partner سومین دسته از حساب ها در پرفکت مانی است. این نوع حساب برای افراد عادی در دسترس نیست. در واقع تنها نماینده سیستم پرداخت یا صرافی می‌تواند چنین حسابی داشته باشد. این نوع حساب دارای کمترین نرخ کارمزد و نرخ سود سالانه نسبت به مانده حساب (ماهانه) است.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

به طور کلی ووچر پرفکت مانی را می‌توان به عنوان یک کارت هدیه در نظر گرفت، با این تفاوت که فیزیکی نیست.

با وارد کردن کدهای موجود در ووچر پرفکت مانی می‌توانید به سادگی کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از فروشگاه ها و وب سایت‌های آنلاین خریداری کنید. همچنین امکان شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر پرفکت مانی وجود دارد.

برای استفاده از ووچر پرفکت مانی برای خرید آنلاین نیازی به داشتن حساب پرفکت مانی ندارید.

هر ووچر پرفکت مانی دارای یک شماره 10 رقمی، یک کد فعال سازی 16 رقمی، مقدار و تاریخ ایجاد است. برای خرید از طریق ووچر پرفکت مانی کافیست یک عدد 10 رقمی و یک کد فعال سازی 16 رقمی داشته باشید.

مزایای ووچر پرفکت مانی چیست؟

  • علاوه بر امکان خرید با ووچر پرفکت مانی، هر کاربر پرفکت مانی می‌تواند ووچر دلخواه خود را در حساب خود ایجاد کند و یا ووچرهای خریداری شده را در آن وارد کرده و حساب پرفکت مانی خود را شارژ کند.
  • مزیت این ووچر پرفکت مانی نسبت به سیستم‌های سنتی زمان بسیار کوتاه برای فعال سازی و بررسی آن است. از آنجایی که محدودیت زمانی در آن وجود ندارد، امکان فعال سازی ووچر پرفکت مانی در هر زمان وجود دارد.
  • با ووچر پرفکت مانی می‌توان کار انتقال سرمایه را به سرعت با کارمزد بسیار کم انجام داد.
  • یکی دیگر از مزایای ووچر پرفکت مانی سهولت استفاده از آنها است. هنگام استفاده از آن، خطر رد یا تاخیر معامله وجود ندارد. در ووچر پرفکت مانی نقدی تاییدی وجود ندارد و بلافاصله پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، مبلغ به حساب پرفکت مانی شما اضافه می‌شود.
  • امنیت پرداخت با ووچر پرفکت مانی مانند پرداخت‌های معمولی پرفکت مانی است. زیرا انتقال مستقیم انجام می‌شود.
  • یکی دیگر از مزایای این کارت‌های مجازی تاریخ انقضا نامحدود آنهاست.
سوالات متداول

سوالات حوزه نقد کردن ووچر پرفکت‌مانی

جواب سوال خود را پیدا نکردید؟ از بخش نظرات سایت سوال خود را برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول
شما کاربران محترم سایت هگزا پرداخت می‌توانید به راحتی در پنل کاربری خود در قسمت نقد کردن درآمد ارزی، کد ووچر را وارد کرده و آن را به ریال تبدیل کنید.
خرید ووچر پرفکت مانی در سایت هگزا پرداخت بسیار ساده بوده و تنها دارای یک کد فعالسازی و یک کد ووچر است که به محض خرید برای شما کاربران محترم سایت هگزا پرداخت ارسال خواهد شد.
خیر نیاز به افتتاح حساب نیست. بدون افتتاح حساب هم می‌توانید در کسری از ثانیه ووچر پرفکت‌مانی را بخرید و در سایت‌های مد نظرتان استفاده کنید.
خدمات هگزا پرداخت

سایر خدمات مجموعه هگزا پرداخت

ما در هگزا پرداخت مجموعه‌ای از کامل‌ترین خدمات ارزی آنلاین را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهیم.