نقد کردن و خرید ارز ویزاکارت و مسترکارت

اگر شما هم برای نقد کردن درآمد ارزی خود دچار مشکل شده‌اید و دنبال راهی برای تبدیل درآمد دلاری خود به ریال هستید، ما در سایت هگزا پرداخت می‌توانیم این کار را به آسانی، در سریعترین زمان ممکن و با نرخ کارمزد صفر درصد برای شما انجام دهیم. به دلیل عدم اعتبار کارت‌های داخلی در سطح‌ بین‌المللی، استفاده از کارت‌های معتبری نظیر ویزا‌کارت و مسترکارت همواره مورد‌نیاز بوده است. شما کاربران محترم هگزا پرداخت می‌توانید موجودی کارت‌های اعتباری خود را از طریق خدمات هگزا پرداخت به ریال تبدیل کنید. با هگزا پرداخت دیگر مشکلی بابت نقد کردن درآمدهای ارزی خود نخواهید داشت.

ویزاکارت و مسترکارت

ثبت سفارش با چهار قدم

مراحل ثبت سفارش در هگزا پرداخت

جهت ثبت سفارش نقد کردن و خرید ارز ویزاکارت و مسترکارت در وبسایت هگزا پرداخت مراحل ذکر شده را طی نمایید.

مرحله اول
مرحله اول
ایجاد حساب کاربری در سایت هگزا پرداخت
مرحله دوم
مرحله دوم
وارد کردن کامل اطلاعات و احراز هویت
مرحله سوم
مرحله سوم
انتخاب سرویس موردنظر از قسمت سفارشات
مرحله چهارم
مرحله چهارم
تکمیل سفارش شما توسط مجموعه هگزا پرداخت

فهرست مطالب

فهرست مطالب

ویزاکارت یا مسترکارت چیست؟

امروزه، کارت‌های اعتباری به یکی از ضروری‌ترین ابزار‌های مالی تبدیل شده‌اند. دارندگان این کارت‌ها می‌توانند از فروشگاه‌ها و دستگاه‌های خودپرداز در سراسر جهان خرید کرده و پول نقد برداشت کنند.

ویزا و مسترکارت دو شرکت غول در زمینه‌ی خدمات مالی هستند که شبکه‌های گسترده‌ای از کارت‌های اعتباری را ارائه می‌دهند و به این وسیله می‌توانند تجربه‌ی خرید لذت‌بخش و بدون دغدغه را برای دارندگان این کارت‌ها به ارمغان آورند.

با توجه به تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، استفاده‌ی مستقیم از ویزاکارت و مسترکارت در ایران ممکن نیست. اما راه‌هایی برای استفاده از سرویس‌های این دو غول مالی وجود دارد. کافیست با هگزا پرداخت همراه باشید.

ویزاکارت یا مسترکارت چگونه کار می‌کنند؟

همانطور که پیش از این عنوان شد، مسترکارت و ویزاکارت دو شبکه‌ی مالی جهانی هستند که در سراسر جهان کاربران زیادی دارند. با این حال توجه به این نکته ضروری است که این دو شرکت به طور مستقیم کارت‌های اعتباری را برای مشتریان صادر نمی‌کنند؛ بلکه بانک‌هایی که وظیفه‌ی ارائه‌ی خدمات مربوط به ویزاکارت و مسترکارت را بر عهده دارند، صادرکننده‌ی این کارت‌ها هستند. هزینه‌هایی که کاربران برای استفاده از این دو کارت متقبّل می‌شوند نیز به حساب بانک‌های طرف قرارداد واریز می‌شود و مسترکارت و ویزاکارت، درآمد خود را از طریق ارائه‌ی خدمات به این بانک‌ها در سراسر جهان به دست می‌آورند.

مزایای استفاده از مسترکارت و ویزاکارت:

ویزاکارت و مسترکارت که با داشتن بیش از ۱۴۰ نمایندگی و بیش از سه میلیون دستگاه POS و ATM در سراسر جهان، رتبه‌ی اول مبادلات مالی را در اختیار دارند، مزایای بسیاری را به کاربران خود ارائه می‌دهند. از جمله‌ی این مزایا می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید اینترنتی از فروشگاه‌های خارجی سراسر جهان
  • ارائه‌ی پیشنهادات و تخفیفات شگفت‌انگیز به مشتریان خود
  • امکان اتصال به کیف پول‌های دیجیتال از جمله پی‌پال

تفاوت مسترکارت و ویزاکارت:

مسترکارت و ویزاکارت به عنوان دو رقیب خدمات مشابهی به کاربران خود ارائه می‌کنند. این دو شرکت که از محبوبیت بالایی در سراسر جهان برخوردارند، تفاوت چندانی در ارائه‌ی خدمات خود ندارند و مشتریان آن‌ها جز دو برند متفاوت، تفاوت چشمگیر دیگری احساس نمی‌کنند.

البته این دو برند رقیب یکدیگر هستند و هر کجا که رقابتی در میان باشد، قطعا میل به ارائه‌ی خدمات بیشتر و بهتر و ترغیب مشتریان، بسیار است.

بنابراین، در ماهیت، این دو شرکت مشابه‌اند اما تفاوت‌ها زمانی نمایان می‌شوند که قوانین بانک‌های ارائه‌دهنده‌ی این کارت‌ها با هم متفاوت باشند. مثلا ممکن است بانکی کارت‌هایش را به نحوی طبقه‌بندی کند که متمایز از بانک دیگر باشد. در این صورت، مشتریان این دو بانک با تهیه‌ی کارت‌های متفاوت، خدمات متفاوتی دریافت کنند.

بنابراین؛ نکته‌ی قابل توجه این است که هیچ ویژگی ثابت و مشخصی در این کارت‌ها وجود ندارد و این، بانک‌ها هستند که تفاوت‌ها را به وجود می‌آورند و مشتریان ابتدا لازم است نیازهای خود را بشناسند و با توجه به نیاز خود اقدام به تهیه‌ی ویزاکارت یا مسترکارت نمایند.

تفاوت کارت‌های فیزیکی و مجازی:

کارت‌ فیزیکی همانطور که از نامش پیداست، کارتی‌ است که به طور فیزیکی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند از این نوع کارت علاوه بر تراکنش‌های آنلاین، در خریدهای حضوری و پرداخت با دستگاه‌های خودپرداز و POS نیز، استفاده نمایند.

اما کارت مجازی یا (Virtual Card) کارتی است که ماهیت فیزیکی ندارد و مشتریان آن، مشخصات کارت خود را به طور مجازی و از طریق ایمیل دریافت خواهند کرد.

کارت‌های مجازی جهت استفاده به صورت اینترنتی کاربرد بسیاری دارند. افراد بعد از دریافت مشخصات این کارت‌ها، می‌توانند به همان مقداری که اعتبار دارند، پول بپردازند. همچنین می‌توانند برای افزایش اعتبار خود از گیفت‌کارت‌ها هم استفاده نمایند.

از دیگر تفاوت‌های کارت‌های فیزیکی و مجازی می‌توان به این مورد اشاره کرد که کارت‌های فیزیکی به یک حساب بانکی متصل هستند در حالی که کارت‌های مجازی نیاز به حساب ارزی ندارند.

در ایران با توجه به محدودیت‌های اعمال شده، امکان دریافت کارت فیزیکی وجود ندارد و هم‌وطنانمان برای استفاده از خدمات این کارت‌ها یا باید به خارج از کشور سفر کنند، و یا از کارت‌های مجازی و گیفت‌‌کارت‌ها استفاده نمایند.

سوالات متداول

سوالات حوزه نقد کردن و خرید ارز ویزاکارت و مسترکارت

جواب سوال خود را پیدا نکردید؟ از بخش نظرات سایت سوال خود را برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول
پس از تسویه حساب با هگزا پرداخت، طی 1 الی 2 روز کاری مبلغ ریالی برایتان واریز می‌شود.
برای کاهش نرخ هزینه ها مجموعه هگزا پرداخت نرخ کارمزد صفر درصد را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
برای انجام این کار ابتدا در سایت هگزا پرداخت ثبت‌نام کرده و سپس می‌توانید درخواست خود را از طریق پشتیبانی ثبت کنید.
خدمات هگزا پرداخت

سایر خدمات مجموعه هگزا پرداخت

ما در هگزا پرداخت مجموعه‌ای از کامل‌ترین خدمات ارزی آنلاین را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهیم.