شارژ حساب پی‌پال

PayPal یک کیف پول آنلاین است که با استفاده از آن، افراد نیازی به افشای جزئیات کارت اعتباری خود برای ارسال و دریافت پول، خرید اینترنتی و … ندارند. پی‌پال که در بین فریلنسرها بسیار محبوب به شمار می‌آید، امکان دریافت درآمدهای ارزی را به سادگی و تنها با یک آدرس ایمیل، برایشان فراهم می‌کند. افرادی که از سایت‌های خارجی خرید اینترنتی انجام می‌دهند یا با استفاده از مهارت‌هایشان درآمد ارزی دارند، می‌توانند از خدمات پی‌پال برای رفع نیازهای خود استفاده نمایند. با توجه به محدودیت‌های اعمال شده بر ایران، افتتاح حساب و استفاده از این سرویس بین‌المللی، به سادگی امکان‌پذیر نیست و یک چالش برای کاربرانی به‌شمار می‌آید که می‌خواهند از مزایای پی‌پال استفاده نمایند. با ثبت نام در سایت هگزا‌ پرداخت امکان ثبت سفارش و دریافت سریع حساب پی پال به صورت تایید شده، امکان‌پذیر است.

پی پال

ثبت سفارش با چهار قدم

مراحل ثبت سفارش در هگزا پرداخت

جهت ثبت سفارش شارژ حساب پی‌پال در وبسایت هگزا پرداخت مراحل ذکر شده را طی نمایید.

مرحله اول
مرحله اول
ایجاد حساب کاربری در سایت هگزا پرداخت
مرحله دوم
مرحله دوم
وارد کردن کامل مشخصات و احراز هویت
مرحله سوم
مرحله سوم
مشاهده قیمت و کارمزد و تایید مبلغ
مرحله چهارم
مرحله چهارم
شارژ حساب حداکثر تا سه ساعت کاری انجام می شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب

پی پل چیست؟

پِی‌پَل (به انگلیسی PayPal) یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. سامانه پی‌پل پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. پی‌پل یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است.
پی‌پل در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و عرضه اولیه سهام این شرکت در سال ۲۰۰۲ اتفاق افتاد.

خدمات

یک حساب پی‌پل می‌تواند از طریق حساب بانکی، دفاتر خدمات مالی یا کارت اعتباری شارژ شود. دریافت‌کنندگان از طریق پی‌پل نیز می‌توانند پول خود را از طریق چک، واریز به حساب خود در پی‌پل یا واریز به حساب بانکی دریافت کنند.

پی‌پل روند پرداخت برای خریدهای اینترنتی، سایت‌های حراج و سایر کاربردهای اقتصادی را با دریافت هزینه انجام می‌دهد. همچنین ممکن است برای انتقال و دریافت پول نیز هزینه‌ای دریافت دارد که بسته به مقدار پول جابجا شده‌است. هزینه‌ها بسته به نوع ارز انتقالی، شیوه انتقال، کشور ارسال کننده، کشور دریافت‌کننده و مقدار پول جابجا شده متغیر هستند. همچنین خریدهای انجام شده در سایت ای‌بی با کارت اعتباری و از طریق پی‌پل، اگر فروشنده و خریدار هرکدام از نوع ارز متفاوتی استفاده کنند، شامل هزینه‌ای مازاد خواهد بود. پی‌پل از ضوابط و قوانین بسیار سخت و دقیق مالی برخوردار است تا از پول‌شویی و انتقال درآمدهای غیرمشروع جلوگیری کند.

آیا استفاده از پی پال بی خطر است؟

پی پال دارای ویژگی‌های امنیتی از جمله رمزگذاری و محافظت از خرید است تا از پول و داده‌های شما محافظت کند.

مزایای استفاده از پی پال چیست؟

PayPal یک روش سریع و امن برای پرداخت آنلاین است. ما در هگزا پرداخت به شما کمک می‌کنیم در میلیون‌ها فروشگاه آنلاین در بیش از 200 بازار جهانی خرید کنید، همه اینها بدون دردسر تبدیل ارز.

مزایای استفاده از پی پال عبارت‌اند از:

  • ایمن: چه در حال پرداخت صورت‌حساب، ارسال پول یا خرید هستید، ما سخت تلاش می‌کنیم تا اطلاعات مالی شما را ایمن نگه داریم.
  • سریع: نیازی به وارد کردن تمام اطلاعات مالی خود در هر بار خرید نیست.
  • آسان: شما می‌توانید با استفاده از موجودی PayPal یا حساب بانکی خود بدون هزینه اضافی، خرید کرده و برای خانواده و دوستان خود  در کمترین زمان ممکن پول ارسال کنید.

انواع حساب پی‌پال چیست؟

پی پال انواع مختلفی از حساب‌ها را در اختیار افراد قرار می‌دهد که مطابق با نیازهای کاربران مختلف است. این حساب‌ها عبارت‌اند از:

  • حساب Personal:

اگر برای استفاده‌های عادی و شخصی نیاز به حساب پی پال دارید حساب Personal گزینه خوبی برای شما است.  از این حساب برای خرید آنلاین و انتقال پول برای افراد مختلف در سراسر جهان استفاده می شود، حساب Personal دقیقاً مانند یک حساب پس انداز است که می‌توانید از آن برای پرداخت در هر نقطه از جهان استفاده کنید.

  • حساب Primier:

حساب Primier یک حساب وریفای شده است که نسبت به حساب‌های Personal و Bussiness ویژگی‌های بیشتری دارد. حساب Primier برای کسانی که مایل به دریافت و پرداخت آنلاین هستند مناسب است زیرا هزینه کمتری از کلیه پرداخت‌های کسر می‌شود.

  • حساب Bussiness:

از این نوع حساب برای شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ استفاده می‌شود، حساب بیزینس نسبت به حساب شخصی از امکانات بیشتری برخوردار است. این حساب این امکان را برای کارمندان شما فراهم می‌کند تا به حساب شما دسترسی پیدا کنند.

سوالات متداول

سوالات حوزه شارژ حساب پی‌پال

جواب سوال خود را پیدا نکردید؟ از بخش نظرات سایت سوال خود را برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول
با استفاده از حساب پی‌پال قادر خواهید بود نیازهای مالی خود مانند خرید‌ از فروشگاه‌های اینترنتی، دریافت درآمد‌های ارزی، رزرو آزمون‌های بین‌المللی و … را به راحتی و کاملاً مطمئن برطرف نمایید.
هزینه‌ی افتتاح حساب پی‌پال، به نوع سفارش بستگی داشته و می‌تواند متغیر باشد.
بله، امکان افتتاح دو نوع حساب شخصی و تجاری وجود دارد.
خدمات هگزا پرداخت

سایر خدمات مجموعه هگزا پرداخت

ما در هگزا پرداخت مجموعه‌ای از کامل‌ترین خدمات ارزی آنلاین را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهیم.