رزرو خانه از Airbnb

Airbnb.com یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجاره مسکن آنلاین در سراسر جهان است. این وبسایت امکان معرفی و اجاره مکان‌های میزبانان را برای مهمانان از سراسر جهان فراهم می‌کند. این مکان‌ها می‌توانند آپارتمان‌، ویلا، خانه‌های شهری، اتاق‌های اجاره‌ای یا حتی یک اتاق در خانه‌های مسکونی معمولی باشند. بنابراین می‌تواند امکان تجربه اقامت متفاوت و محلی‌تری را برای مهمان بهمراه داشته باشد. شما با دریافت خدمات هگزا پرداخت، می‌توانید در Airbnb.com محل مورد نظر خود را رزرو کنید. همچنین، تیم کارشناسان ما در مجموعه هگزا پرداخت همواره آماده‌اند تا به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند و ابهامات شما را برطرف کنند.

رزرو هتل

ثبت سفارش با چهار قدم

مراحل ثبت سفارش در هگزا پرداخت

جهت ثبت سفارش رزرو خانه از Airbnb در وبسایت هگزا پرداخت مراحل ذکر شده را طی نمایید.

مرحله اول
مرحله اول
ایجاد حساب کاربری در سایت هگزا پرداخت
مرحله دوم
مرحله دوم
وارد کردن کامل اطلاعات و احراز هویت
مرحله سوم
مرحله سوم
انتخاب سرویس مورد نظر از قسمت سفارشات
مرحله چهارم
مرحله چهارم
تکمیل سفارش شما توسط مجموعه هگزا پرداخت

فهرست مطالب

فهرست مطالب

رزرو خانه از Airbnb چیست؟

رزرو خانه از Airbnb به معنای انتخاب و اجاره یک مکان اقامتی (مثل خانه، آپارتمان، ویلا، اتاق اجاره‌ای و…) از طریق پلتفرم آنلاین Airbnb است. افراد می‌توانند از بین مکان‌های مختلفی که در این سایت موجود است ، محلی را برای اقامت انتخاب کرده و برای تاریخ‌ مورد نظر خود رزرو کنند.
از ویژگی‌های دیگر آن امکان جستجوی مکان‌ بر اساس مقصد، تاریخ‌های مورد نظر، تعداد مهمان‌ها و امکانات است.

مراحل کلی رزرو خانه از Airbnb عبارتند از:

  • جستجو

در مرحله‌ی اول در سایت یا اپلیکیشن Airbnb، شهر یا مقصد مورد نظر جستجو شود. در این قسمت می‌توان از فیلترهای مختلفی مانند تاریخ و تعداد مهمان‌ برای جستجو استفاده کرد.

  • انتخاب مکان

در مرحله‌ی دوم باید از بین مکان‌های مختلف که در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند، مکان مورد نظر انتخاب گردد. در این مرحله می‌توان عکس‌ها، توضیحات، نقدها و امکانات مکان را بررسی نمود.

  • رزرو

بعد از انتخاب مکان، باید تاریخ‌های مورد نظر برای اقامت وارد شود و سپس بر روی گزینه «رزرو کن» کلیک گردد.

  • تأیید پرداخت

پس از وارد کردن اطلاعات پرداخت، مبلغ رزرو و هزینه خدمات Airbnb محاسبه و نمایش داده می‌شود. برای ادامه رزرو، پرداخت را باید تایید کرد.

  • تأیید رزرو

پس از پرداخت موفق، رزرو تأیید می‌شود. مهمان و میزبان اطلاعات تماس یکدیگر را دریافت می‌کنند. همچنین، مهمانان می‌توانند جزئیات بیشتری از مکان و ورود به آن را دریافت کنند.

سوالات متداول

سوالات حوزه رزرو خانه از Airbnb

جواب سوال خود را پیدا نکردید؟ از بخش نظرات سایت سوال خود را برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول
برای ایجاد حساب کاربری در Airbnb، به وبسایت Airbnb مراجعه کنید یا اپلیکیشن موبایل Airbnb را دانلود کنید. سپس گزینه «ثبت نام» را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را وارد کنید. در مرحله‌ی بعد یک رمز عبور انتخاب کنید و در آخر حساب خود را تایید کنید.
از طریق بررسی نظرات و امتیازات کاربران دیگر به خانه‌ی انتخابی شما
ابتدا باید در هگزا پرداخت عضو شوید و احراز هویت کنید. سپس از طریق پنل حساب کاربری خود و از قسمت سفارشات، رزرو خانه از Airbnb را انتخاب کنید و با وارد کردن اطلاعات لازم در کمترین زمان، هزینه مکان مورد نظر خود را پرداخت کنید.
خدمات هگزا پرداخت

سایر خدمات مجموعه هگزا پرداخت

ما در هگزا پرداخت مجموعه‌ای از کامل‌ترین خدمات ارزی آنلاین را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهیم.