حساب بین المللی وایز

Wise یک شرکت فناوری مالی‌ است که خدماتی چون انتقال پول و تبدیل ارز را به صورت آ‌نلاین و با کارمزد کم ارائه می‌دهد. این کمپانی یک پلتفرم کاملا مطمئن و شفاف را برای مدیریت مبادلات بین‌المللی به خصوص تبدیل ارز، برای مشترکینش فراهم می‌کند. افرادی که مبادلات بین‌المللی انجام می‌دهند، کسب و کاری بین‌المللی دارند و یا می‌خواهند به کشوری دیگر سفر کنند، می‌توانند با افتتاح حساب Wise، از مزایای آن بهره‌مند شوند. با توجه به محدودیت‌های موجود در زمینه‌ی استفاده از خدمات Wise در ایران، هگزا پرداخت می‌تواند در این راه یاری‌گر هم‌وطنانمان باشد.

پی پال

ثبت سفارش با چهار قدم

مراحل ثبت سفارش در هگزا پرداخت

جهت ثبت سفارش حساب بین المللی وایز در وبسایت هگزا پرداخت مراحل ذکر شده را طی نمایید.

مرحله اول
مرحله اول
ایجاد حساب کاربری در سایت هگزا پرداخت
مرحله دوم
مرحله دوم
وارد کردن کامل مشخصات و احراز هویت
مرحله سوم
مرحله سوم
مشاهده قیمت و کارمزد و تایید مبلغ
مرحله چهارم
مرحله چهارم
شارژ حساب حداکثر تا سه ساعت کاری انجام می شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب

Wise چیست؟

Wise یک شرکت فناوری مالی آلمانی است که به عنوان یک سرویس پرداخت بین‌المللی عمل می‌کند. این سرویس به کاربران این امکان را می‌دهد که وجوه خود را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انتقال داده و پرداخت‌هایشان را به راحتی انجام دهند. وایز از روش‌های مختلفی برای انتقال وجه مانند انتقال بین حساب‌های بانکی، استفاده از کارت‌های اعتباری و بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند.

خدمات Wise:

Wise، امکان انتقال پول بین حساب‌های بانکی با نرخ واقعی و بدون کارمزد مخفی را برای کاربرانش در کشورهای مختلف فراهم می‌کند.
با Wise، انتقال پول به مقصد با تبدیل ارز، امکان‌پذیر می‌باشد. به طوری که افراد برای مبادلات خود، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های تبدیل ارز نخواهند داشت.
کاربران می‌توانند با استفاده از این حساب، وجوه دریافتی را به سادگی به حساب‌های بانکی خود واریز کنند و با نرخ ارز مناسب ارائه شده توسط Wise، هزینه‌های معمول برای انتقال وجه را کاهش دهند.

مزایای استفاده از Wise:

پرداخت سریع و راحت وجه به تمام نقاط دنیا در مدت زمان حداکثر ۲۴ ساعت
کاهش هزینه‌ها نسبت به انتقال پول به شیوه‌های رایج دیگر
کاملا امن و تضمین شده توسط سازمان نظارت بر فعالیت‌های مالی جهانی

سوالات متداول

سوالات حوزه حساب بین المللی وایز

جواب سوال خود را پیدا نکردید؟ از بخش نظرات سایت سوال خود را برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول
با توجه به محدودیت‌های اعمال شده بر ایران، استفاده از Wise با آی‌پی ایران امکان‌پذیر نیست و استفاده از آی‌پی ثابت کشوری دیگر ضروری است.
در Wise نگهداری بیش از ۵۰ واحد پولی امکان‌پذیر است. همچنین امکان دریافت پول به روش انتقال بانکی و به صورت ارزهای زیر وجود دارد: AUD, CAD, EUR, GBP, NZD, MYR, PLN, SGD, USD, RON, HUF
کارمزد انتقال وجه با Wise بسته به ارز، مقدار انتقال و روش پرداخت، متفاوت است. Wise سعی در ارائه خدمات شفاف و با کارمزد کم دارد. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از جزئیات قیمت‌گذاری، به سایت یا اپلیکیشن Wise مراجعه کنید.
خدمات هگزا پرداخت

سایر خدمات مجموعه هگزا پرداخت

ما در هگزا پرداخت مجموعه‌ای از کامل‌ترین خدمات ارزی آنلاین را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهیم.