تبلیغ در اینستاگرام

فضای اینستاگرام با حضور میلیون‌ها کاربر ایرانی، یک بازار عظیم و ارزشمند برای تبلیغ کسب و کارها به شمار می‌آید. در این فضا، تبلیغ به عنوان یکی از بهترین راهکارها برای جذب مخاطبان و مشتریان جدید معرفی می‌شود. یکی از روش‌های تبلیغ در اینستاگرام تبلیغات تعرفه‌ای و بازدیدی است. در این روش‌، کاربران می‌توانند تبلیغات خود را با توجه به بودجه و هدف خود طراحی کرده و به مخاطبان مورد نظر خود نمایش دهند. شما از طریق مجموعه هگزا پرداخت، می‌توانید به صورت تخصصی از تبلیغات پروموت اینستاگرام بهره‌برده و کسب و کار خود را رونق دهید. برای داشتن اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید.

گوگل

ثبت سفارش با چهار قدم

مراحل ثبت سفارش در هگزا پرداخت

جهت ثبت سفارش تبلیغ در اینستاگرام در وبسایت هگزا پرداخت مراحل ذکر شده را طی نمایید.

مرحله اول
مرحله اول
ایجاد حساب کاربری در سایت هگزا پرداخت
مرحله دوم
مرحله دوم
وارد کردن کامل اطلاعات و احراز هویت
مرحله سوم
مرحله سوم
انتخاب سرویس مورد نظر از قسمت سفارشات
مرحله چهارم
مرحله چهارم
تکمیل سفارش شما توسط مجموعه هگزا پرداخت

فهرست مطالب

فهرست مطالب

تبلیغ در اینستاگرام یک روش موثر برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به مخاطبان و کاربران این شبکه اجتماعی محبوب است. این امکان به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهد اعلان‌های متنوعی را در اینستاگرام ارائه کنند. در ادامه توضیحاتی در این مورد آورده شده است:

تبلیغات تصویری و ویدیویی:

تبلیغ‌دهندگان می‌توانند تصاویر و ویدئوهای تبلیغی را ایجاد کرده و آن‌ها را به عنوان پست‌های تبلیغاتی در پروفایل خود به نمایش بگذارند.

استوری تبلیغاتی (Instagram Stories Ads):

این گزینه امکان نمایش تبلیغات تصویری و ویدئویی در قسمت استوری (Stories) اینستاگرام را می‌دهد.

تبلیغات در IGTV :

IGTV یک پلتفرم ویدئویی طولانی‌مدت در اینستاگرام است که به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهد ویدیوهای تبلیغی خود را در آن منتشر کنند.

هدف‌گیری دقیق:

همچنین این پلت‌فرم اجتماعی امکان آن را می‌دهد که انتخاب دقیقی بر اساس ویژگی‌های کاربران مثل جنسیت، سن، مکان جغرافیایی، علایق و رفتارهای آن‌ها انجام شود تا فقط تبلیغات به مخاطبان مورد نظر نمایش داده شود.

ارزیابی نتایج:

افراد می‌توانند با استفاده از ابزارهای تحلیلی این شبکه اجتماعی بر نتایج تبلیغاتی خود نظارت کنند و عملکرد تبلیغات را اندازه‌گیری نمایند، مثل تعداد نمایش‌ها، کلیک‌ها و درآمد.

تبلیغات از طریق وب‌سایت‌ها:

اینستاگرام امکان تبلیغ را به گونه‌ای فراهم می‌کند که کاربران به وب‌سایت تبلیغ‌دهندگان هدایت شوند.

سوالات متداول

سوالات حوزه تبلیغ در اینستاگرام

جواب سوال خود را پیدا نکردید؟ از بخش نظرات سایت سوال خود را برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول
هزینه تبلیغات اینستاگرام بسته به نوع تبلیغ دارد،‌اما می توان گفت به ازای هر 1000 بار نمایش تبلیغ، 10 الی 30 سنت هزینه خواهد داشت.
بله، با وجود تحریم‌های موجود علیه کشورمان ، هگزا‌ پرداخت قادر خواهد بود از طریق پایگاه داده خود این امکان را فراهم کند.
ابتدا در سایت عضو شوید و احراز هویت کنید سپس باید از پنل خود سفارش جدید ثبت کنید و تبلیغات در اینستاگرام را انتخاب کنید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید. اگر در این زمینه نیاز به کمک بیشتر دارید می‌توانید با کارشناسان هگزا‌ پرداخت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
خدمات هگزا پرداخت

سایر خدمات مجموعه هگزا پرداخت

ما در هگزا پرداخت مجموعه‌ای از کامل‌ترین خدمات ارزی آنلاین را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهیم.