اکانت دولوپر گوگل

اگر تصمیم دارید تا اپلیکیشن اندرویدی خود را در فروشگاه Google Play منتشر کنید، چاره‌ای جز ایجاد اکانت دولوپر گوگل ندارید، البته ایجاد این اکانت برای کاربران ایرانی چندان هم ساده نیست. با هر آدرس جیمیل، تنها می‌توان یک اکانت دولوپر گوگل ایجاد کرد. در صورتی که برنامه‌نویس هستید و به این اکانت برای انتشار محصولات خود در گوگل پلی نیاز دارید، می‌توانید توسط هگزا‌پرداخت آن را دریافت کنید. تیم کارشناسان ما آماده است تا به شما در ایجاد این اکانت کمک کند.

گیفت کارت

ثبت سفارش با چهار قدم

مراحل ثبت سفارش در هگزا پرداخت

جهت ثبت سفارش اکانت دولوپر گوگل در وبسایت هگزا پرداخت مراحل ذکر شده را طی نمایید.

مرحله اول
مرحله اول
ایجاد حساب کاربری در سایت هگزا پرداخت
مرحله دوم
مرحله دوم
وارد کردن کامل اطلاعات و احراز هویت
مرحله سوم
مرحله سوم
انتخاب سرویس موردنظر از قسمت سفارشات
مرحله چهارم
مرحله چهارم
تکمیل سفارش شما توسط مجموعه هگزا پرداخت

فهرست مطالب

فهرست مطالب

اکانت دولوپر گوگل

اکانت دولوپر گوگل (Google Developer Account) به تازگی تغییر نام داده و به اسم «Google Play Console» شناخته می‌شود. این اکانت یک ابزار اساسی برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزارها و بازی‌های اندرویدی است که از طریق فروشگاه Google Play به کاربران عرضه می‌شوند. دارا بودن یک اکانت Google Play Console به توسعه‌دهندگان امکاناتی ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نشر نرم‌افزارها و بازی‌ها: توسعه‌دهندگان می‌توانند نرم‌افزارها و بازی‌های خود را در فروشگاه Google Play منتشر کنند و به میلیون‌ها کاربر اندرویدی دسترسی دهند.

مدیریت لیست نرم‌افزار: برنامه‌نویسان اندروید می‌توانند نسخه‌های جدید نرم‌افزارهای خود را منتشر کنند و بروزرسانی‌های مختلف آن را مدیریت کنند.

تحلیل عملکرد: این اکانت به توسعه‌دهندگان امکان مشاهده آمار و اطلاعات جامعی از جمله تعداد دانلودها، نظرات کاربران، بازدیدها و درآمد ناشی از تبلیغات را می‌دهد.

مدیریت درآمد: توسعه‌دهندگان می‌توانند درآمد خود از نرم‌افزارها و بازی‌ها را از طریق Google Play Console مدیریت کنند.

سوالات متداول

سوالات حوزه اکانت دولوپر گوگل

جواب سوال خود را پیدا نکردید؟ از بخش نظرات سایت سوال خود را برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول
برای این کار تنها به اطلاعات حساب کاربری و پسورد اکانت گوگل نیاز است.
ابتدا باید در سایت عضو شده و احراز هویت نمایید. سپس می‌توانید از طریق پنل خود و از قسمت سفارشات، اکانت دولوپر گوگل را انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و با کمترین زمان و هزینه، اکانت خود را داشته باشید.
این مقررات شامل رعایت مقررات نشان‌های تجاری، امنیت و حریم خصوصی و محتوا‌ی منتشر شده است که توسعه‌دهندگان باید آن‌ها را رعایت کنند
خدمات هگزا پرداخت

سایر خدمات مجموعه هگزا پرداخت

ما در هگزا پرداخت مجموعه‌ای از کامل‌ترین خدمات ارزی آنلاین را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهیم.