تا 20% تخفیف گیفت کارت‌ها ویژه تابستان!

ویزا‌‌کارت و مسترکارت چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام استفاده از خدمات یک وب‌سایت و یا یک اپلیکیشن خارجی به وارد کردن اطلاعات یک ویزا‌کارت و یا مستر‌کارت نیاز پیدا کرده‌باشید. به دلیل عدم اعتبار کارت‌های داخلی در سطح‌بین‌المللی، استفاده از کارت‌های معتبری نظیر ویزا‌کارت همواره مورد‌نیاز بوده است.

ویزا‌کارت‌ها انواع مختلفی نظیر کارت‌های ‌اعتباری (Credit Cards)، نقدی (Debit Cards) و پیش‌پرداخت (Prepaid Cards ) دارند. لازم است بدانید که ویزا‌کارت دارای رتبه اول مبادلات مالی در بین کارت های الکترونیکی ست. در واقع جایگزینی برای پول نقد است که با همکاری بانک‌ها در سطح جهانی امکان استفاده از آن فراهم شده است.

آشنایی با مزایای ویزا‌کارت

کمپانی ویزا کارت از مشهورترین سیستم‌های مالی در جهان است که با توسعه و توزیع انواع کارت‌های خود در سطح دنیا محبوبیت روزافزونی را برای خود رقم زده است. در ادامه سعی شده کاربردی‌ترین و رایج‌ترین مزایای ویزا کارت شرح داده شود.

تخفیفات ویژه با ویزا کارت

کمپانی ویزا کارت همواره در تلاش است با همکاری سایر ارایه‌ دهندگان خدمات آنلاین و فروشندگان کالاها تخفیفات ویژه‌ایی را به مشتریان خود ارائه دهد. نمونه ایی از این تخفیفات را فروشندگان مطرح در اروپا در روزهای دوشنبه به افرادی که از این کارت‌ها برخوردارند، ارائه می‌دهند.

مجموعه هگزا پرداخت در تلاش است که کاربران خود را به صورت منظم از این تخفیفات کاربردی مطلع کند تا دارندگان ویزا کارت در داخل کشورمان نیز بتوانند از این خدمات گسترده در هنگام سفرهای مختلف خود استفاده کنند.

امنیت

با وجود تحریم‌های موجود علیه کشورمان و عدم امکان استفاده از کارت های داخلی در کشورهای خارجی بسیاری از هموطنان عزیزمان ناگزیر به حمل پول خود در طول سفر می‌شوند که این امر علاوه بر خطرات زیاد خود منجر به سلب آرامش خاطر مسافران در طول سفر نیز می‌شود.

علاوه بر بعد امنیتی و امکان انجام هر گونه سوء استفاده احتمالی در بسیاری از کشور‌ها، خارج کردن ارز محدوده مشخصی دارد و امکان خروج بیش از سقف مشخص آن میسر نیست. بنابراین با اطمینان میتوان گفت حمل و نقل آسان پول و امنیت ایجاد شده توسط ویزا کارت از این طریق از مهم‌‌ترین مزیت آن محسوب می‌شود.

شرکت هگزا پرداخت با ارائه انواع خدمات صدور و شارژ ویزا کارت همواره در تلاش است تا با دور زدن تحریم‌ها امکان استفاده از این خدمات جهانی را برای هموطنان عزیزمان نیز فراهم کند تا با امنیت خاطر و آرامش خیال هر چه تمام تر خدمات خود را دریافت کرده و از سفرهای مختلف خود لذت ببرند.

خرید آنلاین

اگر می‌خواهید تقریبا از تمامی فروشگاه‌های اینترنتی در تمام نقاط جهان امکان خرید داشته باشید بدون شک ویزا کارت برای شما از بهترین گزینه هاست. برخلاف شرایط موجود در کشورمان و استفاده سایت‌ها و کسب و کارهای مختلف از درگاه‌های پرداخت متنوع، صاحبان کسب و کارها و فروشگاه‌های آنلاین در سراسر دنیا از درگاه های بین المللی نظیر ویزا کارت، مستر کارت، پی‌پال و … استفاده می‌کنند.

استفاده از این درگاه‌ها بزرگترین شانس موفقیت را به کسب و کارها می‌دهد چرا که با دسترسی به مخاطبان در سراسر دنیا و ارائه خدمات آنلاین متنوع می‌توانند فرصت حضور در بازار بین‌المللی را داشته باشند و در واقع تحول بزرگی را در کسب و کار خود ایجاد کنند.

سفرهای ارزان قیمت

آیا شما هم از علاقه مندان به مسافرت و آشنایی با فرهنگ‌ها و ملیت‌های مختلف در سراسر دنیا هستید؟

اگر جوابتان مثبت است از پیشنهادات شگفت انگیز ویزا کارت در رابطه با انواع تورها و سفرهای ارزان قیمت غافل نشوید. جالب است بدانید که دارندگان ویزا کارت بیمه رایگان سفر نیز دریافت خواهند کرد.

یکی از مزایای کاربردی ویزاکارت که هر فردی را راغب میکند پیشنهادات متنوع و شگفت انگیزی است که به تمام مشتریان خود در سراسر دینا می‌دهد. در واقع اصلا فرقی نمیکند که شما از کدام شرکت و با کدام شماره کارت حساب خود را افتتاح کرده باشید، تنها با داشتن یک حساب ویزا قادر خواهید بود از این اخبار مطلع شوید.

شرکت هگزا پرداخت در تلاش است تا با افتتاح حساب، اخذ انواع کارت ویزا و شارژ آن کاربران محترم را در استفاده از این مزایای چشمگیر جهانی یاری دهد.

کسب درآمد ارزی

بدون شک فریلنسینگ از محبوب ترین مشاغل حال حاضر در جهان است. با وجود جادوی اینترنت در قرن حاضر و گستردگی کسب و کارهای آنلاین افراد همواره تمایل دارند تا با استفاده از مهارت خاص خود در قالب پروژه‌های مختلف از محدودیت‌هایی نظیر زمان و مکان محل کار خود رهایی یابند.

از طرفی چه کسی است که دوست نداشته باشد درامدی با سقف نامحدود و به صورت ارزی داشته باشد؟

با وجود محدودیت‌های ایجاد شده در پی تحریم‌ها، فریلنسر‌های عزیز کشورمان همواره دغدغه دریافت درامد خود را داشته‌اند.

ویزا کارت با قابلیت اتصال خود به انواع حساب پی‌پال و گوگل‌ ولت امکان این امر را به راحتی میسر کرده است. مجموعه هگزا پرداخت همواره متوجه این دغدغه فریلنسرهای عزیز بوده و با ارائه خدمات متنوع سعی در رفع این نیاز‌ها دارد.

سایر خدمات

از دیگر مزایای ویزا کارت می‌توان به پشتیبانی قوی، امکان تراکنش نامحدود، استفاده از ویزا کارت در انواع دستگاه‌های POS و… اشاره کرد.

کاربرد‌های ویزا کارت

  • با استفاده از ویزا کارت میتوان در اکثر کشورهای دنیا از طریق دستگاه‌های کارت خوان خرید حضوری انجام‌ داد.
  • برای اتصال به حساب پی‌پال می‌توان از ویزا کارت استفاده‌ کرد.
  • ویزا‌کارت برای انجام پرداخت انواع آزمون های بین المللی نظیر آیلتس و تافل قابل استفاده است.
  • همچنین انجام انواع پرداخت‌های آنلاین از جمله انتقال پول به سایر حساب‌ها، استفاده از خدمات سایت‌های مختلف‌‌، خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی و… با ویزا کارت امکان‌پذیر است.
  • از دیگر موارد کاربرد ویزا کارت امکان دریافت وجه‌نقد از دستگاه‌های خودپرداز اکثر کشورهای دنیاست.

انواع ویزکارت

ویزا کارت برای اینکه بتواند خدمات متنوع و ویژه‌ایی را به کاربران مختلف خود ارائه دهد، نسخه های بسیار متنوعی از کارت های خود را با ویژگی ها و امتیازات کاملا مجزا از یکدیگر ارائه داده است.

در این قسمت از مقاله هگزا پرداخت شما را با انواع مختلف ویزا کارت آشنا خواهیم کرد. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با تمامی نسخه‌های متنوع و کاربردی این کارت بین‌المللی آشنا شوید.

ویزاکارت‌ها از نظر ظاهری به دو مدل فیزیکی و مجازی تقسیم می‌شوند. ویزا کارت‌های فیزیکی کارت‌هایی کاملا مشابه با کارت‌‌های بانکی معمولی در داخل کشور هستند. که می‌توان از آن‌ها برای انجام پرداخت‌های حضوری و آنلاین استفاده کرد.

در مقابل ویزاکارت‌های مجازی تنها برای انجام پرداخت‌های اینترنتی کاربرد دارند و هنگام ارائه کارت، مشخصات آن را دریافت خواهید کرد.

همچنین بر اساس نحوه صدور، ویزا‌کارت‌ها را می‌توان به انواع کارت‌های اعتباری (credit card)، کارت‌های نقدی (debit card)، کارت‌های پیش‌پرداخت (prepaid card) و تقسیم کرد.

ویزاکارت فیزیکی

از ویزا کارت فیزیکی در خرید‌های حضوری و پرداخت با دستگاه های خودپرداز (ٰٰٰٰٰATM ) و یا انواع دستگاه‌های کارتخوان (POZ) استفاده می‌شود.

با تهیه این نوع کارت شما صاحب یک کارت فیزیکی خواهید شد که حاوی اطلاعاتی نظیر شماره ۱۶ رقمی، تاریخ انقضا کارت (که معمولا این تاریخ سه ساله است ) و همچنین کد سه رقمی CVV2 است.

ویزاکارت مجازی

ویزاکارت‌های مجازی برخلاف ویزاکارت‌های فیزیکی دارای کارت فیزیکی نیستند و تمامی اطلاعات کارت به صورت مجازی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و می‌تواند از آن تنها برای پرداخت‌های آنلاین استفاده کند.

شما می‌توانید به کمک شرکت‌های واسطی نظیر هگزا پرداخت به آسانی و در کمترین زمان ممکن صاحب یک ویزا کارت مجازی شوید و دسترسی به بازارهای جهانی را به سادگی برای خود میسر کنید.

ویزا کارت اعتباری (credit card)

کارت‌های اعتباری‌ با توجه به اعتبار حساب‌های شخصی افراد و سابقه درآمد آن‌ها امکان انجام پرداخت را فراهم می‌کند. همچنین برای استفاده از این نوع کارت‌ها نیازی به وجود موجودی اولیه در حساب متصل به کارت نیست.

ویزاکارت‌‌های اعتباری با توجه به حساب بانکی فرد و همچنین قراردادی که شرکت ویزا کارت با بانک مورد نظر دارد، به حساب کاربر حقوق ماهیانه واریز می‌کنند. میزان این وجه پرداختی بسته به امتیاز کسب شده توسط شخص و همچنین اعتبار سابقه مالی وی دارد.

این نوع از کارت‌ها به کاربران خود این فرصت را می‌دهند که بیشتر از موجودی حساب خود خرج کنند و در مقابل هنگام واریز مجدد حقوق به حساب فرد توسط شرکت ویزا، وجه مورد نظر به صورت یکجا و یا به صورت قسطی از حساب فرد کسر خواهد شد.

ویزا‌کارت‌های اعتباری خود به انواع کلاسیک، گلد و پلاتینیوم تقسیم می‌شوند. که در ادامه به صورت مختصر به معرفی هر یک از این کارت‌ها خواهیم پرداخت.

ویزا کارت کلاسیک

محبوب‌ترین کارت از بین انواع متنوع ویزا‌کارت، ویزا کارت کلاسیک است. از دلایل محبوبیت این کارت امکانات کاملا متنوع نسبت به دیگر انواع ویزا کارت و همچنین هزینه‌های پایین این نوع از کارت است.

با استفاده از ویزا کارت کلاسیک شما قادر خواهید بود پرداخت خود را در انواع فروشگاه‌های حضوری انجام دهید، از دستگاه‌های خودپرداز برداشت وجه داشته باشید، از وب‌سایت های مختلف خرید کنید و همچنین از خدمات متنوع آن‌ها به راحتی استفاده کنید.

ویزا کارت گلد

اگر نیاز دارید که به دور از محدودیت‌های کارت‌های اعتباری دیگر، امکان انجام تراکنش با نرخ بالا برای شما میسر شود ویزا کارت گلد می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

این نوع از ویزاکارت مناسب افرادی است که می‌خواهند به دور از محدودیت‌های سایر کارت‌ها در سفرهای مختلف خود با آرامش کامل و خیال راحت رزرو انواع هتل و پرداخت‌های خارجی را انجام دهند و یا صاحبان کسب و کار‌های مختلف که نیاز به انجام تراکنش‌هایی با نرخ بالا را دارند.

با اعتماد به مجموعه هگزا پرداخت میتوانید در کمترین زمان ممکن ویزا کارت گلد خود را دریافت کرده و با آسودگی کامل از خدمات این نوع از کارت‌ها برخوردار شوید.

ویزا کارت پلاتینیوم

ویزا‌کارت پلاتینیوم را می‌توان بالاترین سطح ویزا کارت دانست. این نوع از ویزا کارت با داشتن انواع ویژگی‌های ویزا کارت کلاسیک و گلد در صدر کارت‌های ویزا قرار می‌گیرد.

هگزا پرداخت با ارائه این مدل کارت از کارت‌های ویزا برای شما کاربران عزیز امکان استفاده از خدمات متنوع آن را فراهم کرده است تا با استفاده از این نوع از کارت‌ها بتوانید با آسودگی خاطر و امنیت کامل و همچنین در مدت زمان کم به صورت نامحدود انتقال وجه انجام دهید و از تخفیفات متنوع فروشگاه‌ها و لانژهای مختلف فرودگاهی برخوردار شوید.

ویزا کارت نقدی یا دبیت کارت (Debit Visa Card)

در کارت‌های نقدی برخلاف کارت‌های اعتباری، حساب متصل به کارت باید حداقل به میزان خرید یا برداشت موجودی داشته باشد. همچنین باید توجه داشت که ویزاکارت‌های نقدی را می‌توان با مبالغ مختلف شارژ کرد.

ویزا کارت پیش‌پرداخت

کارت‌های پیش‌پرداخت به حساب بانکی متصل نیستند بلکه خود دارای موجودی مشخص می‌باشند و هیچ راهی برای شارژ کردن مجدد این کارت‌ها وجود ندارد.

تفاوت مسترکارت و ویزاکارت چیست؟

با وجود اینکه مسترکارت و ویزاکارت رقابت بسیار زیادی با یکدیگر دارند اما هر دو به یک اندازه گستردگی دارند و معمولا در مواقع خرید آنلاین از هر دوی این کارت‌ها می‌توان استفاده کرد.